Mediagalerijen

Persberichten in je mailbox

Over JBC

JBC is een authentiek familiebedrijf dat via zijn webshop en meer dan 130 winkels in België, Luxemburg en Duitsland betaalbare en kwaliteitsvolle kleding verkoopt met oog op jonge gezinnen met kinderen. De modeketen werd opgericht door Jean-Baptiste Claes, een voormalig professioneel wielrenner, en wordt geleid door zijn kinderen, Ann en Bart Claes.

JBC staat gekend voor “twinning” mode voor piepjong en oud en co-creatiecollecties met jongeren, lokale ondernemingen en tv-persoonlijkheden zoals Katja Retsin en Karen Damen. Exclusieve samenwerkingen met Studio 100 en Ketnet maakt van JBC de go-to place voor alle fans van o.a. K3, #LikeMe en Dag Sinterklaas. Personalisatie met geborduurde tekst kan dan weer bij Studio Unique. Verder probeert JBC duurzame methodes en materialen uit die ze dan later toepassen over heel de collectie via zijn ecolab I AM.

Het bedrijf is sinds 1 april 2015 lid van de Fair Wear Foundation en tekende als eerste Belgische retailer het Bangladesh Veiligheidsakkoord.  Het feit dat Ann in 2018 uitgeroepen is tot CSR Professional of the Year, is dan ook een mooie erkenning van de inspanningen die JBC doet voor de planeet en haar werkers. JBC is – samen met modemerk Mayerline – onderdeel van de Claes Retail Group.

Centrum-Zuid 3401, 3530 Houthalen-Helchteren

www.jbc.be/nl